Tervetuloa hyvälle tuulelle!

Back to school 16.-17.8. Kesän päätös bileet!

Tulossa elokuussa tapahtuma koko perheelle!

Back to school 16.-17.8.  Avoinna pe 15-24 ja la 14-24

Suomen Tivolissa Kempeleessä Linnunrata 36.

Suomen Tivolin hurjia laitteita, värien ja valojen loistetta. Upea tunnelma elokuun pimenevässä illassa. Tivolialue täyttyy livemusiikista, iloisista asiakkaista, karkkisateesta ja ilotulituksesta!

Tivolialueella tunnelmaa nostattaa Arctic Showdancers.

Upea ilotulitus lauantaina klo 21.55

Tivolibussilla pääset kätevästi Oulun keskustasta tivoliin ja takaisin.

Tapahtuman ohjelmasta, hurjista laitteista ja ilotulituksesta ym. pääset nauttimaan tapahtumarannekkeella!

Ranneke yli 110 cm 40 €

alle 110 cm 27 €

Aikuisten saattajaranneke 12 €

Pelkkä sisäänpääsy ilman hurvittelua 10 €

Livemusiikista huolehtivat:

Kake Karisson

Pop & Rap-artisti, jonka hyvää fiilistä välittävät kappaleet kannustavat ja rohkaisevat kuulijoita omien unelmien tavoitteluun ja sellaisen elämän luomiseen, joka saa syttymään. Spotifyn 50 viraalista-listalla korkealle sijoittunut Tästä tulee hyvä päivä, radiossa soinut Upgreidaa sekä Suomen paraolympiajoukkueen virallisena kisabiisinä ollut Soihtu.

Räpfaija

Suosittu Tik Tok-tähti ja menestynyt räppäri. Keikat tavoittavat nuoria satapäin. Somessa seuraajia yhteensä yli 170000 Kappaleita Oman kylän Bomberit, Niin ruma, Pahat tytöt ja Isi maksaa

Lore feat Jave

Kovassa nosteessa oleva, 24-vuotias artistilupaus on valloittanut Suomen musiikkikenttää herkillä tulkinnoillaan jo useamman vuoden ajan. Biiseissä kuullaan perinteisesti tunteikkaita sanoituksia, pehmeä pop-artistinen ääni, sekä tarttuvia melodioita. Sporifyssa Loren kappaleet ovat keränneet jo yli 5 miljoonaa kuuntelukertaa.

Lyömättömät

YleX:ltäkin tutut Lyömättömät ovat omien sanojensa mukaan mm. maailman paras bändi. Show sisältää mukaansatempaavaa hip hoppia, Suomen kärkipään beatboxia ja ylivoimaisesti parasta freestyleä. Tästä pitävät huolen kaksinkertainen beatboxin suomenmestari Solonen. Show´n musiikillisen puolen sekä rytmityksen hoitaa DJ Xmies, joka on Solosen& Kosolan lisäksi tuottanut myös muita suomalaisia hiphop artisteja kuten kun Paleface, Asa&Juno. Herrojen videoita on katseltu Youtubessa yli kaksi miljoonaa kertaa, mutta hittibiisejäkin suuremmaksi vetonaulaksi ovat nousseet vahvasti yleisön kanssa vuorovaikuttavavat freestyle-osiot, joissa yleisö pääsee vaikuttamaan keikan sisältöön.

Sana

Modernia poppia ja räppiä yhdistelevä asennemimmi. Sana on suorapuheinen asennemimmi, jonka musiikin elämän kipukohdat kääntyvät voimavaroiksi. Tummanpuhuvan musiikin teksteissä on haluttu tuoda esiin kipeitäkin hetkiä Sanan omasta elämästä. Sanoitukset on aitoja, suoria ja rahellisiä. Sanan uudempi tuotanto on kerännyt jo yli kymmenen miljoonaa striimiä. Sana keikkailee klubeilta festarilavoille, joko konevetoisena tanssijoidensa kanssa, tai rokkailee bändinsä säestämänä, kuin myös koko ryhmän voimin luoden kokonaisvaltaisen shown.

Emilia Ex.

Emilia Ex. on 2000-luvun musiikista ja mimmienergiasta syttyvä poppari, joka kirjoittaa biisejä elämästä milleniaalin naisen kengissä. Exän kappaleilla yhdistyvät leikkisyys, hyväntuulinen haastaminen sekä anteeksipyytelemätön asenne. YleX nosteeseen valittu artisti tunnetaan myös naisten jalkapallomaajoukkueen kirjoittamastaan "Helmarit" EM-kisabiisistä sekä 11 naisartistin kantaaottavalta "Kaiken takana on Bämä"-yhteisbiisiltä. Vauhdikkaat Emilia Ex-livekeikat ovat vastustamaton sekoitus Exän omaa materiaalia ja parhaita vuosituhannen hittejä.